باربری مشهد به باخرز حمل اثاثیه منزل و اداری تخفیف ویژه
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به باخرز حمل اثاثیه منزل و اداری تخفیف ویژه

شهرستان باخرز در استان خراسان رضوی یکی از شهرستان های کوچک این استان محسوب می شود با این وجود باربری مشهد به باخرز تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا بتواند با ارزانترین قیمت هرگونه بار و اثاثیه منزل و  یا کالای اداری و تجاری همشهریان عزیز را از مشهد به این شهرستان ارسال و جابجا نماید.

ما در موسسه حمل و نقل باربری مشهد به باخرز توانسته ایم برای این مسیر گاها قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه خود را تا 70% در جهت رفاه حال همشهریان عزیز کاهش دهیم البته بدون اینکه در کیفیت سرویس ها تغییر ایجاد شود چرا که مسیر حمل بار و اثاثیه از مشهد به باخرز از جمله مسیر های خوب برای این مجموعه می باشد.

باخرز از شمال به تربت جام، از جنوب به خواف، از خاور به هرات و از باختر به تربت حیدریه محدود می‌گردد. مسیر مشهد به باخرز حدودا 282 کیلومتر می باشد که جهت طی کردن این مسافت بایستی 3 ساعت و 15 دقیقه رانندگی نمایید. جهت حرکت از مشهد به باخرز می بایست مسیر زیر را طی نمایید: بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۹٬۰۴۴ نفر (در ۲٬۵۳۶ خانوار) بوده‌است.

مشهد - آزاد راه مشهد باغچه - تپه سلام - تقاطع مسیر سنگ بست و روستای تقی آباد - فرهاد گرد – فریمان - تقاطع جاده قلندر آباد سفید سنگ(آبگرم) – کاریزنو - نصر آباد - روستای قلعه سرخ - روستای خرم آباد - تربت جام - جاده تربت جام به تایباد – کاریز – تایباد - پل بند - نصرت آباد – ارزنه – باخرز

در مورد باربری مشهد باید عرض نماییم که در حدود یک دهه قبل این ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری با نام تجاری نتسان آغار به کار کرد بزرگترین و شاید اصلی ترین هدف از راه اندازی این شرکت این بوده است که کمترین تعرفه نرخنامه و کرایه را برای تمام سرویس از دو مبدا مشهد و تهران به سراسر کشور به مشتریان ارائه نماید چرا که به اعتقاد ما کاهش هزینه های حمل و نقل در بعد تجاری میتواند بر کاهش تمام شده قیمت ها تاثیر به سزایی داشته باشد.

در هر صورت شبکه حمل و نقل شهری و مخصوصا بین شهری به شدت با قیمت محصولات در ارتباط می باشد و با توجه به اینکه تقریبا تمامی این جابجایی کالا و محصولات توسط شرکت های باربری انجام می شود لذا کاهش قیمت هزینه های مسیر بسیار میتواند در کاهش هزین های سرسام آور موثر باشد.

ناوگان حمل و نقل باربری مشهد به باخرز دارای صدها اکیپ می باشد که به صورت غیر متمرکز در تمامی خیابان ها بلوارها و میادین شهر مشهد مستقر می باشد و آماده حمل بار و اثاثیه و سرویس دهی در هر ساعت از شبانه روز بوده است. پس بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی خود در منطقه - محله و حومه شهر مشهد که هستید می توانید با یک تماس سرویس خود را در خواست دهید تا در کمتر از 20 دقیقه در محل باربری حضور یابیم.

باربری مشهد دارای خدمات جانبی دیگری نیز می باشد که به صورت گسترده در حال انجام می باشد که میتوان از آن جمله به 1- بسته بندی اثاثیه منزل و اداری 2- حمل بارهای سنگین مانند گاوصندوق – میزهای نهارخوردی – یخچال ساید و ... 3- صدور بارنامه معتبر 4- صدور بیمه نامه معتبر به ارزش کل کالای مشتری و ...

حالا که به طور کلی و خلاصه در مورد شرکت حمل و نقل باربری مشهد به باخرز آشنا شدید شما می توانید با تماس و دریافت لیست قیمت ماشین مورد نیاز خود قیمت ها و کیفیت سرویس دهی ما را با سایر باربری های سطح شهر در مشهد و تهران مقایسته نمایید.

همکاران ما در باربری مشهد به باخرز منتظر تماس شما خواهند بود ...





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به باخرز با نیسان یا خاور ،باربری مشهد به باخرز با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: